Markedsføring
Målrettet markedsføring on- og offline kan tiltrække engagerede kunder og skabe salg.
Annonce
Skal du bruge en annonce for at få dit budskab ud lokalt eller landsdækkende, behøver du et optimalt layout, der fremhæver dit fokusområde.
Outdoor
Vil du kommunikere dine budskaber, hvor din målgruppe fysisk befinder sig i offentligheden, f.eks. på stationer, kan du gøre brug af trykt og digital outdoor.
Kampagne
Skal du præsentere et nyt produkt eller sætte fokus på et tilbud, kan du bruge en kampagnepakke, der dækker relevante kanaler fra trykte til digitale medier.
Point of Sale
Har du brug for salgsmateriale i et større format er POS et godt valg. Det kan være f.eks. messemateriale, rollups, rudeklæb og bannere.
Kommunikér direkte til din loyale kundebase med e-mails, der indeholder grafiske elementer, som giver dem lyst til at klikke videre til din hjemmeside.
Sociale Medier
Vil du opsætte en professionel social profil eller have en række posts ved hånden, har du brug for design af noget virksomt indhold.
Sådan designes din markedsføring
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
Kontakt og tilbud
Vi har fået kontakt og afklarer hvilken markedsføring, du skal have designet. Jeg vurderer opgavens omfang og sender et tilbud, som du skal godkende. Herefter fremsendes og betales faktura.
Briefing
Du briefer mig på indholdet af markedsføringen i form af budskab, tekst og call to actions samt den overordnede målsætning.
Materialeindsamling
Du kan sende mig materialer i form af billeder, farver, fonte mm. der skal bruges. Jeg kan også finde disse materialer, hvis du ikke har nogen, der kan bruges til tryk eller web.
Udkast 1
Jeg layouter første udkast af din markedsføring på baggrund af brief og materialerne. Udkastet bliver lavet i det korrekte format og evt. sat i et mockup hvis relevant.
Revision 1
Du giver mig feed back på markedsføringen. Har vi ramt lidt ved siden af det ønskede look, kan jeg rette til nu, så alle detaljer kommer helt på plads.
Udkast 2
Med din feed back laver jeg de ønskede justeringer på dine valgte markedsføringstiltag og sender dig andet udkast til gennemgang og korrektur.
Revison 2
Du giver mig endelig feed back på markedsføringen. Du har sørget for at al tekst og information er grundigt korrekturlæst. Jeg retter og finpudser de sidste detaljer.
Godkendelse
Du godkender endeligt markedsføringen og giver grønt lys til at filerne kan eksporteres. Rettelser på dette tidspunkt faktureres ekstra.
Levering
Jeg sørger for at filerne eksporteres med de korrekte presets i de ønskede formater til tryk eller brug på digitale medier. Du får filerne tilsendt i en samlet pakke.