Visuel identitet
Med en visuel identitet forøger du dit brands genkendelighed og troværdighed.
Logo
Du får udviklet en responsiv logo suite med et primært logo, sekundært logo og bomærke i flere varianter, der kan anvendes til både tryk og web.
Typografi
Du får defineret én eller flere fonte til overskrifter, undertitler og brødtekster. Evt. en reference til online font om nødvendigt.
Farver
Du får en palette med 3-6 farver defineret i CMYK, RGB, HEX og evt. Pantone, så farverne kan anvendes til både tryk og web.
Artworks
Du får et eller flere artworks, der kan skabe genkendelighed for dit brand, uden at logoet overeksponeres. Det kan bruges til mønstre, baggrunde mm.
Billedstil
Du får defineret en billedstil og opsat kriterier for udvælgelse af fotografier, så udtrykket for dit brand bliver sammenhængende på tværs af touch points.
Mockups
Du får eksempler på din visuelle identitet anvendt i virkeligheden. Det kan være din branding sat ind på tryksager, sociale medier eller hvad der er relevant.
Sådan designes din
visuelle identitet
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
Evt.
Kontakt og tilbud
Du tager kontakt og giver mig indblik i din virksomhed og ønsker til design. Jeg vurderer opgavens omfang og sender et tilbud, som du skal godkende. Herefter fremsendes og betales faktura.
Briefing og møde
Du får et spørgeskema, du skal udfylde. Dette giver mig et dybere indblik i dit brand at arbejde ud fra. Om nødvendigt følger vi op med et møde på webcam, hvor vi kan gå i dybden.
Materialeindsamling og design
Du kan sende mig materialer i form at billeder mm. og jeg søger selv materiale. Jeg kigger ligeledes på konkurrenterne i markedet for at se, hvordan du kan skille dig ud.
Brandpræsentation
Med udgangspunkt i brief og de indsamlede materialer udvikler jeg din visuelle identitet og sender dig en lille brandpræsentation.
Revision 1 og 2
Du har mulighed for at komme med rettelser til brandpræsentationen af 2 omgange. Det er også her du læser korrektur og jeg finpudser de visuelle detaljer, inden den endelige designguide eksekveres.
Designguide
Jeg eksekverer designguiden, der er en udvidet variant af brandpræsentationen med flere detaljer omkring logo, typografi, farver, artworks, billedstil og mockups.
Godkendelse
Du får designguiden til endelig godkendelse. Dette er ikke et revisions step, men korrektur og accept inden filerne versioneres og leveres. Rettelser på dette tidspunkt faktureres ekstra.
Levering af filer
Du får leveret en pakke med designguide og filerne i flere formater som AI, EPS, SVG, JPEG, PNG og PDF, så de kan benyttes til alt fra tryk til web mm.
Ekstra materiale
Kan du ikke selv gå videre med at implementere designguiden, kan jeg hjælpe med design af ekstra materiale og skabeloner (f.eks. en tryksag eller Instagram opslag) ud fra din nye visuelle identitet. Vi afklarer hvilke behov du har i starten, så de kan inkluderes i det samlede tilbud.